Safe-iD gelooft in haar missie iedereen BUITENgewoon herkenbaar te maken. Wij hebben oplossingen, diensten en producten voor (buiten)sporters, kinderen, ouderen en werknemers in gevaarlijke beroepen. Daarnaast kan ook de persoonlijk situatie een belangrijke overweging zijn. Denk bijvoorbeeld eens aan het hebben van een chronische aandoening als diabetes, het hebben van een pacemaker of een serieuze allergie. Informatie daarover kan van groot belang zijn in voorkomende (nood)gevallen.
Veiligheid is geen optie, maar een voorwaarde als je (alleen) buiten gaat sporten. Een ongelukje zit helaas in een klein hoekje… zeker tijdens het wielrennen, skiën, hardlopen, skeeleren of welke activiteit dan ook.
We hebben niet alleen producten voor de individuele sporter, maar ook concepten voor evenementen, clubs, bonden en verenigingen. Iedereen is immers gebaat bij veiligheid, een veilig gevoel en adequate hulp.
Ouderen, zelfstandig of in andere woonvormen, zijn vaak afhankelijk van hulp van diverse begeleiders, zorgmedewerkers en/of familie. Dat kan zo simpel zijn als een telefoonnummer voor nood, maar ook allerhande ander (medische) informatie.
Hand-in-hand gaat in dit geval vaak de behoefte van begeleiders, hulpverleners en anderen om bepaalde informatie te hebben. Het mes snijdt hier aan twee kanten: denk maar eens aan de beschikbaarheid van dieetinformatie.
Veiligheid is geen optie. We hebben daarom een oplossing die zorgt voor de juiste informatievoorziening in noodgevallen. Het beperkt risico, vermindert schade en bevordert hulpverlening.
Onze oplossing past perfect in een kwaliteits- en veiligheidssysteem om medewerkers goed te helpen, maar ook om (bedrijfs)schade te beperken.
We realiseren ons allemaal dat kinderen kwetsbaar zijn. Ook als ze kerngezond zijn en lekker in de branding, op het trapveldje of met klasgenootjes spelen buiten schooltijd en/of schoolreisjes.
Een minimale voorwaarde vinden we het meegeven van een noodnummer, maar onze ervaring reikt verder dan die oplossing. We adviseren graag!
Bij veel aandoeningen hebben betreffende ‘patiënten’ speciale medische zorg, medicijnen en aanwijzingen nodig in het dagelijks leven. Daarnaast zijn er helaas soms extra risico’s op ongewenste situaties. De juiste informatie helpt dan uiteraard.
Denk bijvoorbeeld aan de informatie van de pacemaker registratiekaart, de mogelijkheid van een epileptische aanval of speciale medicijnen bij andere chronische ziekten en aandoeningen. Die informatie neem je natuurlijk niet alleen op reis mee, maar altijd.
De werkdruk is hoog, de administratie vraagt soms meer tijd dan gewenst en soms zelfs meer tijd dan de zorg en aandacht voor cliënten. Daarnaast is er een continue behoefte aan innovatie, risicoreductie en verhoging van de kwaliteit.
Beschikbare (client)informatie is cruciaal is gebleken. Varierend van een simpel noodnummer tot lange medicijnlijsten, allergieën, overige aandoeningen en bijzonderheden of dieetwensen. Safe-iD heeft specifieke oplossingen zoor zorginstellingen
Aan de gang met je nieuwe Safe-iD tag?